Login to your account

Username *
Password *
Remember Me

Create an account

Fields marked with an asterisk (*) are required.
Name *
Username *
Password *
Verify password *
Email *
Verify email *

Само за момичета

Снощи бяхме със Светлана и Доника на откриването на No Gravity – новият спортен клуб на Ернестина Шинова. То че Ернестина е главозамайващо красива и талантлива е ясно, но и с клуба се е справила страхотно.

Има всички суперзабавни женски спортове, които можете да си представите, а инструкторките са прекрасно подбрани. За моя огромна радост видях и Бояна, писала съм за нея и преди, тази девойка прави чудеса. Много ми хареса, че клубът е само дамски, защото на повечето момичета им е трудно да се отпуснат, когато някой постоянно наднича. Освен това преди всяка тренировка се прави загряване, а инструкторите се съобразяват с предишните ви травми и слаби места. Което лично за мен е много важно, защото в последния спортен клуб, който посещавах, една мила девойка на 22 години в идеална форма, беше много възмутена, че 50 коремни преси и 20 лицеви опори ми идват в повече, постоянно вдигаше критично вежди и присвиваше устнички и общо-взето положи неистови усилия да ми направи фитнеса неприятен. Е, накрая успя. Интелигентният инструктор би трябвало да прави разлика между клиентите, които искат да разпуснат и да се позабавляват и тези, които гонят атлетична форма. А най-добре е да ги мотивира да постигнат второто, без да превърне спорта в мъчение. Такава цел са си поставили момичетата в No Gravity и може би затова се почувствах наистина добре дошла там.

Ернестина представи спортовете, които предлагат.

1. POLE DANCE
POLE DANCE е изкуство, с елементи на акробатика, сила, сценично поведение и танц. Чрез него тялото се извайва хармонично. Трупа се сила. Горят се излишни калории. И всичко това се постига чрез много забавление.

2. AERIAL YOGA – Това мисля да го пробвам задължително. Полетът над земята чрез хамака-люлка е едновременно релаксираща ,полезна за цялото тяло и невероятно забавна тренировка. Чрез въздушната йога по по-лесен и интересен начин се осъществява целта на всеки тип йога – живот без болка. Практиката е подходяща както за тренирали, така и за абсолютно начинаещи, защото дори и по-сложните йога-асани чрез люлката-хамак се изпълняват с лекота.

3. PILATES
Пилатес е метод, система от упражнения за разтягане и сила. Подобно на йогата, пилатес укрепва и тонизира мускулите, подобрява стойката, дава гъвкавост и равновесие и прави фигурата по-стройна. Разглежда тялото като едно цяло, не изолира група мускули и не работи само върху опредена област. Крайната цел е постигане на равновесие, подобряване на кръвообръщението, облекчаване от стреса, повишаване на издържливостта.

4. STRETCHING
Стречингът е най-доброто средство за постигане на завидна гъвкавост, чрез разтягане и укрепване на мускулатурата на фона на приятна и релаксираща музика.

5. TRX
TRX-Total resistance Exercise(общи упражнения със съпротива) е ефективна, революционна и забавна програма за компактен фитнес, която печели все повече последователи в целия свят. При TRX-упражненията чрез система от специални колани, тялото се натоварва само от собственото си тегло. Резултатите от тренировки с TRX водят до премахване на стреса, повишаване на концентрацията, премахване на излишните килограми и извайване на мускулатурата. TRX може да се практикува освен като спорт, така и като физиотерапия при различни травми.

6. Club Dance
Танцът дава на тялото пластика, богата двигателна култура, грация, правилна стойка и зарежда душата на емоционално ниво, особено, когато музикалното оформление, атмосферата и компанията предразполагат към това.

7. Kangoo Jumps
Интензивен метод за справяне с излишните килограми чрез няколко основни стъпки в различни разновидности.

8. Гимнастика за отслабване
Гимнастиката за отслабване развива скелетната мускулатура, връзките и ставите. Физическите упражнения са дейност за подобряване и поддържане на физическата форма, както и за цялостното здраве и благополучие. Те спомагат за укрепване на мускулите и сърдечносъдовата система, усъвършенстване на атлетичните умения, загуба на тегло или поддържане на форма за удоволствие. Честите и редовни физически упражнения стимулират имунната система и помагат за предотвратяване на различни сърдечно-съдови заболявания, диабет и затлъстяване. за сила, подобряват физическата сила за гъвкавост , подобряват гъвкавостта на ставите за бързина, подобряват експлозивността на мускулите за издръжливост и координация, подобряват баланса на тялото.
Тя включва :
упражнения с гири, елементи от тае-бо , фитнес г-ка, стречинг.

9. Гимнастика за бременни
Положителни ефекти от упражненията по време на бременност:
* поддържане на функцията на кардиореспираторната система и мускулите.
* предпазване от прекомерно напълняване.
* подобряване на външния вид и самочувствието.
* намаляване на болките в гърба и кръста.
* намаляване на риска от развитие на разширени вени.
* намаляване на риска от развитие на диабет през бременността.
Освен тези ефекти, научно е доказано, че физическите упражнения влияят положително и на плода. Децата на активно упражнявали се майки са по-малко податливи към заболявания и затлъстяване. Трябва да се има предвид, че аеробните упражнения, освен на майката, увеличават пулса и на плода с около 5 удара в минута. Гимнастиката включва упражнения за цялото тяло , без коремната област. Тя трае 35- 40 мин.

Можете да разгледате страницата на клуба във фейсбук, там има и график. Не се заблуждавам, че някога ще имам краката на Ернестина, то нейното е… Господ давал, давал, та се забравил. Но този път твърдо съм решила да надвия природния мързел и да направя нещо за себе си. Хареса ми това място. Пробвайте и вие.

Последно променена в Понеделник, 06 Февруари 2017 13:16
Прочетена 1144 пъти
  1. Най-популярни
  2. Най-нови

Ти все нямаш време за мен

Ти все нямаш време за мен

15 Дек, 2017 Възпитание

Ало? Обажда се Дядо Коледа!

Ало? Обажда се Дядо Коледа!

15 Дек, 2017 Забавно

Новогодишен лексикон

Новогодишен лексикон

15 Дек, 2017 Отношения

Ягоди през зимата

Ягоди през зимата

15 Дек, 2017 Истории

Моята болка, моят лек

Моята болка, моят лек

14 Дек, 2017 Хранене

Facebook